Rejestry i archiwa

Rejestry i archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa
PODSTAWA PRAWNA:

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zasad wydawania oraz wzorów świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, sposobu dokonywania ich sprostowań i wydawania duplikatów, a także zasad legalizacji dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą oraz zasad odpłatności
za wykonywanie tych czynności
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101) O ochronie danych osobowych
Statut Szkoły
Wewnątrzszkolny System Oceniania.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach :

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa:

Księgi inwentarzowe.
Rejestr pracowników.
Ewidencja akt osobowych pracowników.
Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli.
Ewidencja zastępstw.
Rejestr zarządzeń, uchwał i decyzji dyrektora.
Księga uczniów.
Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców, WDN.
Księga druków ścisłego zarachowania.
Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych.
Rejestr korespondencji.
Ewidencja czasu pracy.
Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego.
Archiwum dokumentacji szkoły.

 

Opublikowane przez: test test | Autor: Mirosław Sarzyński | Data wprowadzenia: 2016-02-17 12:38:29.
Data wprowadzenia: 2016-02-17 12:38:29
Autor: Mirosław Sarzyński
Opublikowane przez: test test